Ostu-, privaatsus- ja tarnetingimused

  1. Viskid.ee e-poodi haldab Rattasepp OÜ.
  2. Viskid.ee müüb alkoholitooteid ainult täisealistele klientidele, kes on tellimuse esitamisel kinnitanud, et on vähemalt 18-aastased. Kliendi vanust kontrollitakse alkoholitoodete üleandmisel.
  3. Viskid.ee tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. Rattasepp OÜ ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõtjale, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress.
  4. Võimalus tulla ise kaubale järgi eelnevalt kokkulepitud ajal, aadressile  Kollane 4/6-M1, Tallinn 10147, Eesti või Meistri 16-101, 13517 Tallinn, Eesti.
  5. Soovi korral on kaubatellimus võimalik ka ette vormistada kuni 14 päeva.
  6. Pärast kella 12.30 kuni 16.00 sisestatud laosolevatele toodete tellimused tarnitakse kliendini 1-5 tööpäeva jooksul Eesti Vabariigi piires.
  7. Tarne kliendini toimub tööpäevadel E-R Tallinnas ja lähiümbruses ajavahemikus 10.00- 20.00 (v.a riiklikel pühadel) ja mujal Eestis ajavahemikus 10.00-17.00.
  8. Võimalus tellida tööpäevadel E-R Tallinna piires kiirtarne ehk kaup kliendini 4 tunni jooksul, kiirtarne hinnaks on 12.00€ (sisaldab käibemaksu). Tellimus peab olema vormistatud e-poes E-R ajavahemikus 09.30- 15.30.
  9. Kauba saabumine täpsustatakse kliendile tunniajalise täpsusega ette.
  10. Viskid.ee partneriteks kauba toimetamisel kliendini on erinevad kullerfirmad.
  11. Kullerfirma on kohustatud küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti ja ei tohi kaupa üle anda selle puudumisel, sest Viskid.ee tarnib peamiselt alkohoolseid tooteid ja kauba tarne on lubatud ainult täisealistele(18.a.ja vanemad) isikutele.
  12. Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.
  13. Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada ka Viskid.ee klienditeenindust +372 5306 2253 või saata info info@viskid.ee . Klienditeenindus töötab E-R kella 9.00-17.00.

Toodete tagastamised ja tagasimaksed

  1. Kliendil on õigus toodetest taganeda 14 kalendripäeva jooksul toodete kättesaamisest.
  2. Tooted saab tagastada Rattasepp OÜ lattu Meistri 22-402, 13517 Tallinn tööpäevadel E-R kella 9.00 – 12.00.
  3. Taganemise avaldus tuleb täita viskid.ee veebipoes.
  4. Kliendil on õigus toodetest taganeda, kui tooted on kasutamata ja rikkumata, sh originaalpakendis. Soovitame kliendil kõik tooted, mida ta soovib tagastada, toimetada Rattasepp OÜ lattu ühe korraga ja originaal- transpordipakendis. Juhul, kui klient on tagastatavaid tooteid kasutanud, rikkunud või kahjustanud, on Rattasepp OÜ-l õigus keelduda tagasivõtust.
  5. Tagasimaksed teostab Rattasepp OÜ 7 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamise kuupäevast. Tagasimaksed tehakse kliendi arvelduskontole, mille klient esitab kauba tagastamise avalduse täitmisel.

Hilisemate pretensioonide esitamine ja vastutus

  1. Klient kohustub Viskid.ee e-poodi teavitama toodete mittevastavusest esimesel võimalusel selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
  2. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile info@viskid.ee või helistades klienditeenindusse +372 5306 2253. Pretensioonis tuleb esitada kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
  3. Viskid.ee ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Viskid.ee ei olnud võimalik mõjutada.
  4. Viskid.ee ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
  5. Viskid.ee ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse, tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtu poole.

MÜÜGIINFO

Toote leidmine ja ostukorvi lisamine

  1. Leidke vasakul asuvast tootepuust sobiv tootekategooria ning klikkige sellele.
  2. Vastava kategooria all avaneb laiem sorteerimisvõimalus vastavalt toote omadustele või hinnale.
  3. Valitud tooted on kuvatud parempoolsel lehel. Kui leidsite sobiva toote vajutage nupul „Lisa”. Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.
  4. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige tootepildile ning avaneb suurendatud tootepilt ja pikem tutvustus antud toote kohta.

Ostukorvi ülevaatamine

  1. Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas asuval ikoonil ’Ostukorv’.
  2. Kui soovite toodet ostukorvist eemaldada klikkige tooterea lõpus olevale ristile.
  3. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada klikkides nupule „MINE KASSASE”.

Ostmine

  1. Toodete hinnad on esitatud eurodes ning koos käibemaksuga.
  2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses.
  3. Viskid.ee e-poest tellitud toodete eest saate tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV ja COOP).
  4. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel korral võib juhtuda, et info makse õnnestumise kohta ei jõua meieni ning Teie tellimuse täitmine viibib asjatult.
  5. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Viskid.ee puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Tellimuse täitmine

  1. Alustame Teie tellimuse täitmist, kui olete tellimuse kinnitanud ja tasunud kogu tellimuse eest.
  2. Pärast ostu sooritamist ja tellimuse eest tasumist saadame e-kirjaga teate tellimuse kättesaamisest. Kui Te e-posti teel teadet ei saa, helistage lisainfo saamiseks telefonil +372 5306 2253
  3. Kui arve-saatelehel esineb vigu (mittesoovitud kaubad, kogused vmt), tuleb kohe ühendust võtta klienditeenindusega telefoni teel +372 5306 2253
  4. Viskid.ee-l on õigus loobuda toote müümisest kliendile peale kliendi poolt vormistatud ostu avastatud tehniliste vigade tõttu: valesti sisestatud hind, kogus jt. Viskid.ee on koheselt kohustatud teavitama klienti e-posti või telefoniteel.

Privaatsus

  1. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a kullerteenust pakkuvale ettevõtjale või vautšeri kaudu toodet või teenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks.
  2. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel või registreerimisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress ja arveldusarve number.
  3. Ostja isikuandmete vastutavaks töötlejateks on Müüja.
  4. Müüja ei edasta, müü ega avalikusta Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses sätestatud juhtudel.
  5.  Töödeldavate isikuandmete hulka kuulub ka arveldusarve number, millelt ost sooritati, juhul kui Müüjal tekib vajadus kasutajatingimustes toodud juhtudel ja ulatuses tagastada ostu eest tasutud summa Ostjale.